Gud vad hamstrarna impar på mig!
Hailey är en riktigt bra mamma. Hon är hela tiden hos ungarna förutom när hon äter, kissar o bajsar och pustar ut lite och samlar krafter. Hon litar på oss människor och låter oss titta till ungarna. 

Och ungarna, redan idag, deras femte dag så tvättar dom sig själva och kliar sig själva precis som vuxna hamstrar gör! 
Gud vad roligt och intressant det är att följa deras utveckling! Nu börjar dom se ut som hamstrar hihi. 

Nu ska jag komma med en roligare och intressantare  information, ungarnas färger
1 agouti och resten är antingen sapphire pearl eller agouti pearl. Hur många av vardera färgerna kan jag tyvärr inte se än. Jag tar inte upp ungarna än, så jag får ingen närmare titt. 
Jag vill spara en agouti pearl, en hona lutar det mot. 



Leave a Reply.

    Om mig

    Alice heter jag och jag driver  en uppfödning av rysk vintervit dvärghamster. 
    Här  på bloggen så kommer jag skriva och visa bilder på vad som händer på Alihams. 
    Här kommer jag ofta lägga ut inlägg om hamsterungar (när jag har några) så att ni får se hur dom ser ut och är. 

    Arkiv

    December 2012
    November 2012
    September 2012
    August 2012

    Kategorier

    All