Ungarna fick undersöka lekhagen för första gången i förrgår och jag fick några bra kort på det. Anledning till att jag inte lagt upp bilderna här är pga att när jag inte varit med hamstrarna så har jag haft annat för mig än att lägga upp bilder här. Plugg, kattungar har fötts och en av mina katter har avlivt. Han har jag haft i hela mitt liv!

Men annars så har hamsterungarna fortsatt växa så att det knakar och jag tycker att tiden bara rinner förbi. Imorgon så är dom redan 3 veckor så dom är leveransklara om endast 2 veckor (23 september). 





Leave a Reply.

    Om mig

    Alice heter jag och jag driver  en uppfödning av rysk vintervit dvärghamster. 
    Här  på bloggen så kommer jag skriva och visa bilder på vad som händer på Alihams. 
    Här kommer jag ofta lägga ut inlägg om hamsterungar (när jag har några) så att ni får se hur dom ser ut och är. 

    Arkiv

    December 2012
    November 2012
    September 2012
    August 2012

    Kategorier

    All