Hej å hå! Ungarna växer och utvecklas så det knakar! 

I förrgår (30 agousti) (ungarna var 11 dagar unga) så öppnade alla ungar ögonen! Dom blev ännu sötare än innan, jag som trodde att det var omöjligt att vara sötare än vad dom var innan hihi.

Jag har bestämt ett tema på kullen, temat är Amerikanska stater.

Honorna:
Arizona, agouti pearl
Alaska, agouti pearl
Dakota, agouti pearl
Nebraska, sapphire pearl
Hanarna
Kentucky, agouti
Oregon, agouti pearl
Colorado, sapphire pearl

Bilder


Honorna:

Hanarna
Bilderna togs igår. Dom finns inte på kategorin "aktuella kullar" för där ska jag bara ha veckobilder.
Imorgon tar jag nya bilder på dom för då är dom 14 dagar unga och då lägger jag upp dom bilderna under kategorin "aktuella kullar" och här på bloggen. 

Alla ungar är pigga och glada. Alla är nyfikna och håller sig inte undan. :)



Leave a Reply.

    Om mig

    Alice heter jag och jag driver  en uppfödning av rysk vintervit dvärghamster. 
    Här  på bloggen så kommer jag skriva och visa bilder på vad som händer på Alihams. 
    Här kommer jag ofta lägga ut inlägg om hamsterungar (när jag har några) så att ni får se hur dom ser ut och är. 

    Arkiv

    December 2012
    November 2012
    September 2012
    August 2012

    Kategorier

    All